A taka ciekawostka…

Cóż, moda na screeny i inne „dokumenty” pewnie szybko nie minie. Na pewno jednak nie publikowałbym powyższego, gdyby nie bufonada spod znaku „Kocham Gliwice”. Okazuje się, że w Gliwicach wydarzeniem dnia może być np. moja pozytywna odpowiedź na zaproszenie p. Marka Berezowskiego na Facebooku. No cóż, jakie człek ma horyzonty, takie rzeczy dla niego ważne. No to zrewanżowałem się „udokumentowanym” akcesem Pani Niny Drzewieckiej do grona lubiących… InfoPoster. Ot, takie towarzyskie przeszpiegi albo chęć podpatrzenia, jak się to u lepszych robi:))

Po tymże „okazaniu” Pani Nina grono przyjaciół opuściła. Bez żalu po żadnej stronie, jak mniemam:)

Published in: on 26/07/2012 at 8:29 pm  Comments (3)  

The URI to TrackBack this entry is: https://darjez.wordpress.com/2012/07/26/a-taka-ciekawostka/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 komentarzyDodaj komentarz

  1. Co się dzieje z stroną infoposter? u siebie pozostawiłem sobie link do strony rano otwieram działa, popołudniu i wieczorem nie działa zawieszona z informacją że tylko tymczasowo- z kolei kiedy otwieram któryś z linków do artykułów widać ostatnie wiadomości z 6 sierpnia.. Kiedy ukaże się relacja z konferencji na stronie zmień gliwice i w infoposter widziałem relację w nowej „gazecie miejskiej” ale biorąc pod uwagę, że to jest gadzinówka Frankiewicza nie mam do nich zaufania.

    • Panie Piotrze strona została zablokowana przez właściciela domeny, któremu nie odpowiadały treści. Nie jestem w stanie w trybie natychmiastowym pozyskać środków na odkupienie pełnych praw. STRONA WRÓCI W CIĄGU KILKU DNI
      Ważna sprawa – muszę tu zdecydowanie bronić Gazety Miejskiej p.Fabrykowskiego. Ostatnio to ona nagłośniła sprawę Pana Tomali i dziś dała BARDZO OBSZERNĄ RELACJĘ z konferencji. Taką, jakiej nie dali inni. Polecam zwłaszcza ten drugi, 18 minutowy zapis:
      http://www.24gliwice.pl/wiadomosci/?p=44023

  2. Napisałem drobny tekst na temat ostatnich wydarzeń przyznaję, że nie jest on pierwszej jakości ale gdzie go mam go przesłać. Jeżeli uzna pan, że warto go wykorzystać ma pan pełne prawo proszę wysłać stosowną informację na mój email znajdujący się w wiadomej rubryce na pana blogu.


Skomentuj

